Vacature: Financieel Medewerker Huurzaken
Ben jij op zoek naar een leuke baan voor maximaal 24 uur per week met afwisselende werkzaamheden? Vind je het leuk om administratieve werkzaamheden af te wisselen met jouw communicatieve vaardigheden, en deze in te zetten voor onze bewoners en samenwerkingspartners? Stuur ons dan snel een reactie, misschien ben jij wel die Financieel Medewerker Huurzaken die wij zoeken!
Socius Wonen is een enthousiaste organisatie die zich inzet voor het realiseren van betaalbare en leuke huisvesting voor jongeren en bijzondere doelgroepen. Dit doen we door bewoners actief te betrekken in de transformatie en het beheer van onze locaties. Zo ontstaat er per locatie een hechte gemeenschap. Daarnaast streven wij ernaar om altijd een maatschappelijke bijdrage te leveren en een hoge bewonerstevredenheid te behouden. De basis van onze organisatie bevindt zich in Utrecht, waar we met een leuk team werken aan nieuwe en bestaande woonlocaties.
Socius is zowel op organisatie- als op afdelingsniveau volop in ontwikkeling. Denk hierbij aan een nieuwe bedrijfsstrategie, maar ook aan de ontwikkeling van een nieuw verhuur/huurdersplatform. We zijn dan ook heel blij met kandidaten die initiatief nemen en samen met ons de uitdaging aan willen gaan!
Functieomschrijving
- Als Financieel Medewerker Huurzaken ben je verantwoordelijk voor de in- en uitstroom van huurders en het up to date houden van de administratie.
- Je houdt je bezig met de huurcontracten en zorgt ervoor dat er oplevermomenten en sleuteluitgiften voor bewoners plaatsvinden.
- Daarnaast fungeer je als vraagbaak voor bewoners en geïnteresseerden via de e-mail en de telefoon en ben je contactpersoon voor huurinstanties en gemeenten.
- Ook gebruik je jouw scherpe blik om – waar nodig – het huurzakenproces te verbeteren. Om deze taken zo goed mogelijk uit te voeren werk je nauw samen met je mede huurzakencollega’s, beheerders op locatie en locatiemanagers.
Dus jij…
- Vindt het leuk om communicatie te onderhouden met verschillende doelgroepen, waarin je hen op een vriendelijke manier aan hun afspraken kunt houden;
- Kunt overzicht houden in het maandelijkse administratieve huurzakenproces;
- Spreekt en schrijft uitstekend Nederlands;
- Kunt goed Engels spreken en schrijven;
- Schakelt snel en deinst niet terug voor onverwachte situaties.
Wat bieden wij?
- Een plek bij een enthousiast bedrijf waar je ervaring op kunt doen binnen het domein Wonen/huisvesting;
- Een leuke afwisselende baan, in eerste instantie voor 1 jaar met uitzicht op vast voor minimaal 16 en maximaal 24 uur per week;
- Een startsalaris tussen de €2.100,- en €2.800,- per maand (bruto, op basis van 40 uur), afhankelijk van ervaring en opleiding.
- Pensioenopbouw en reiskostenvergoeding.
Enthousiast?
Is deze vacature jou op het lijf geschreven? Stuur je cv en motivatiebrief naar Samantha Boshoven, door te mailen naar hr@sociuswonen.nl, en misschien spreken wij elkaar snel!